BIO VELOCITY SLEEPMATE


APA ITU BIO VELOCITY SLEEPMATE (BVSM)

Bio Velocity Sleepmate atau BVSM adalah pelapik tilam yang :

● pertama di dunia dan di Malaysia
● di suntik/ di sembur garam laut dalam
● di dedahkan pada cahaya matahari selama sebulan - waktu dhuha sahaja sebab masa ni ada unsur istimewa pada cahaya matahari untuk kesihatan dan keberkatan

Kajian selama 20 tahun - BVSM hasil kajian saintis Jerman ,garam laut dalam dari Korea dan di kilangkan di Malaysia.



KENAPA GARAM ?
● rawatan garam sudah lama di amalkan di blok Soviet dan Eropah timur dan negeri China.
● garam juga mainkan peranan penting dalam perubatan Islam

● gangguan makhluk halus ,penawar racun.


Di adun dalam bentuk Bio Velocity - kelajuan gelombang yang berupaya mennembusi badan manusia - bergetar bertindak dgn molikul air dalam badan-ikatan air terputus terbebas tenaga dalam bentuk haba -terhasil oksigen.


Bila haba di bebaskan ia melarutkan kolestrol yg tersumbat di salur darah juga larutkan darah beku di arteri jantung dan otak - darah lancar seluruh badan
Bila darah lancar semua masalah kesihatan akan beres dgn izinNya- hormon balance,renewal sel berlaku sbb tu kita boleh jadi semakin sihat dan awet muda.

KENAPA TENAGA MATAHARI DAN GARAM NI DIPROSES PADA BIOVELOCITY  SLEEPMATE ATAU BVSM ?
● sebab masa tidurlah renewal sel berlaku- tapi hanya dengan tidur yang lena.

● BVSM bantu anda untuk dapatkan 'deep sleep' tanpa gangguan supaya segala proses penyembuhan berlaku dgn maksima yg mungkin

● otak dapat berehat dari sebarang emosi,interaksi dan membuat keputusan


● tidur yg lena dgn sleepmate akan pulihkan aura -rasa happy


ADAKAH TIDUR PENTING BAGI ANDA




Manusia telah menghabiskan 1/3 daripada masa mereka dalam tidur; oleh itu, tidur dan rehat yang berkualiti adalah penting untuk kesejahteraan kita. Ia adalah penting untuk kesihatan fizikal dan mental, dan untuk mengoptimakan fungsi-fungsi harian kita. Apakah itu tidur yang berkualiti? Tidur yang berkualiti bermakna mempunyai jangka masa rehat yang cukup serta mendalam yang membolehkan seseorang sedar selepas membangun dan segar selepas membangun dan segar sepanjang hari.

PROSES YANG BERLAKU SEMASA ANDA TIDUR
Semasa badan kita rehat, semua sel badan akan diperbaharui dan dibebaskan, kerja-kerja pembaikan ke atas kecederaan dan penyakit-penyakit akan dijalankan; aktiviti-aktiviti otak kita yang mengawal emosi, proses pembuat keputusan dan interaksi sosial dihentikan, membolehkan kita mengekalkan emosi dan fungsi-fungsi sosial yang optima semasa kita membangun. Tidur juga menguatkan minda dan kesedaran, membolehkan kita berasa bertenaga dan lebih berjaga secara fizikal. Ia juga meningkatkan daya ingatan dan keupayaan belajar; mengurangkan tekanan, rasa kebimbangan dan kerisauan. Tidur yang berkualiti menjaga kesihatan hati kita dan mengurangkan risiko kemurungan.







  
 TEKNOLOGI TERKINI BIO VELOCITY SLEEPMATE 
 (BVSM)

  




Matahari adalah sumber tenaga yang menggerakkan kesemua kehidupan dalam bumi. Benda hidup adalah makhluk yang bertenaga, atom-atom dan elektron-elektron di dalam badan kita menghasilkan satu aliran medan tenaga di mana ia membekalkan tenaga yang mencukupi untuk sel-sel badan bekerja pada tahap yang optima. Dengan kata lain, tenaga adalah daya hidup dan ia adalah sumber kesihatan dan semangat manusia.

Keseimbangan tenaga adalah berdasarkan kewujudan corak tenaga di dalam dan di sekeliling badan yang membentuk satu matrik yang digunakan oleh badan untuk mengekalkannya dalam keadaan "sihat". Medan tenaga manusia dibentuk untuk mengekalkan kesihatan badan. Sel-sel badan berkomunikasi di antara satu sama lain melalui gelombang (frekuensi) yang unik kepada setiap orang. Semua tisu seperti kulit, hati, tulang dan organ-organ lain mempunyai tenaga dan beresonan ke atas frekuensi tersendiri. Bioresonans bermakna mengedarkan semua frekuensi yang diperlukan untuk rangsangan dan penyelarasan organisma yang muktamad.


Bagaimanapun, pemodenan kini telah membawa kepada kemerosotan medan tenaga manusia secara mendadak. Gaya hidup yang penuh tekanan, penggunaan alat elektronik yang meluas, pencemaran alam, makanan yang tidak seimbang, gaya hidup yang buruk serta toksin-toksin yang dihisap telah membawa ketidakseimbangan frekuensi elektromagnetik atau medan tenaga. Dengan ini, sekatan tenaga dihasilkan justeru mengganggu pengaliran tenaga utama atau daya hidup. Masalah kesihatan kronik mulai timbul dan menjadikan badan sukar untuk menyembuhkan diri.



CARA PENGHASILAN BIO VELOCITY SLEEPMATE
(BVSM)
Disuntik/disembur garam Laut Dalam
Didedahkan pada cahaya matahari selama sebulan pada waktu pagi sahaja sebab
masa ni ada unsur istimewa pada cahaya matahari untuk kesihatan.
Gabungan teknologi dari Kajian selama 20 tahun, hasil kajian saintis Jerman, garam laut
 dalam dari Korea dan di kilangkan di Malaysia






 KEISTIMEWAAN BIO VELOCITY SLEEPMATE


BVSM DENGAN TENAGA SOLAR
  • Anti Bakteria
  • Menguatkan sistem imun badan 
  • Menstabilkan emosi
  • Mengurangkan tekanan






  KELEBIHAN DAN KEBAIKAN BIO VELOCITY 

SLEEPMAT(BVSM)


  • Meningkatkan metabolisma badan
  • Mengaktifkan fungsi-fungsi sel
  • Menggalakkan peredaran darah
  • Meningkatkan pertahanan badan & memperbaiki sistem imun
  • Meningkatkan tahap medan tenaga
  • Menstabilkan emosi, mengurangkan tekanan & desakan
  • Memulihkan tenaga, memperbaiki & mengaktifkan sel dalam badan
  • Menjadikan kita lebih bersemangat & bertenaga
  • Meningkatkan keupayaan penyembuhan secara semula jadi
  • Mengimbangi dan mengharmonikan fungsi-fungsi fizikal
  • Melegakan kepenatan dan kesakitan
  • Merangsangkan dan menyelaraskan sistem saraf autonomik
  • Menggalakkan fungsi jantung
  • Menjamin tidur yang sempurna dan berkualiti 









 KEGUNAAN BIO BELOCITY SLEEPMATE (BVSM)
  
Biovelocity Sleepmate (BVSM) sesuai digunakan untuk:
  • ANDA yg terdedah dengan radiasi seperti pengguna telefon yg terlampau, penguna tegar microwavepengguna laptopkomputerpengguna tegar televisyen, dan pengguna tegar perkakas elektrik
  • Jadual harian yang sibuk sehingga tidak mempunyai masa untuk beriadah & bersenam.
  • Anda yang mementingkan kesihatan diri keluarga
  • Golongan tua yang menghidap sakit sendi, sakit lutut artritis.
  • Anda yang penat bekerja,stress tekanan hidup yg kuat
  • Anda yang sukar tidur malam sering terjaga pada waktu malam
  • Pesakit strok, lumpuh akibat kemalangan & sakit otot dan sebagainya yang berkaitan saraf
  • Pesakit-pesakit berkaitan SARAF, KEBAS-KEBAS BADAN, pesakit-pesakit yg sedang menjalankan rawatan FISIOTERAPI & kemerosotan kesihatan akibat/ selepas PEMBEDAHAN  






  
CARA PEMASANGAN BIO VELOCITY SLEEPMATE

                                       (BVSM)



 Bukakan dan letakkan Bio Velocity  SleepMate (BVSM)  di atas tilam. 
 Letakkan empat tali elastik ini di setiap sudut tilam.


  
KESAN PENGGUNAAN BIO VELOCITY SLEEPMATE
                                                               (BVSM)
Hanya 10 SAAT saja akan terasa TENAGANYA. Malah apabila anda tidur beralaskan Bio Velocity SleepMate™ semalaman, badan anda akan terasa lebih cergas & sangat bertenaga.
 
 
CARA PENJAGAAN BIO VELOCITY SLEEPMATE 
(BVSM)
BV Sleep Mate™ boleh dicuci setahun sekali.Jika kotor cuci dgn tangan menggunakan sabun mandian bayi.Gunakan bahan pencuci kain yang berorganik untuk mencuci dengan tangan secara lembut dan keringkan di bawah matahari waktu pagi jam 7pg-10pg shj.Dicadangkan cuci di kawasan yang terkena kotoran sahaja.
 
SIJIL IMBASAN RADIASI BIO VELOCITY SLEEPMATE BVSM
 
 TESTIMONI BIO VELOCITY SLEEPMATE BVSM
 
TESTIMONI BIO VELOCITY SLEEPMATE BVSM  1: 
Lumpuh boleh berjalan semula
TESTIMONI BIO VELOCITY SLEEPMATE BVSM  2:
                                Minor strok kembali pulih dan boleh berjalan

TESTIMONI BIO VELOCITY SLEEPMATE BVSM  3:
Kembali boleh berjalan selepas terlantar sebulan di ICU kerana stroke
TESTIMONI BIO VELOCITY SLEEPMATE BVSM  4:
Dijangkiti bakteria Tibi sehingga menyebabkan
 kerosakan saraf tunjang dan lumpuh. Kembali  
boleh berjalan



TESTIMONI BIO VELOCITY SLEEPMATE BVSM  5:
  Celebral Palsy sejak lahir, asbab menggunakan 
 BVSM kembali kanak kanak normal
 

 





TESTIMONI BIO VELOCITY SLEEPMATE BVSM  6: 

Sakit Jantung dan Lutut Sendi Arthritis 


 
TESTIMONI BIO VELOCITY SLEEPMATE BVSM 7:
 Lumpuh
 
 
TESTIMONI BIO VELOCITY SLEEPMATE BVSM 8: 
KENCING MANIS & DARAH TINGGI Testimoni Pn Pozaimah Othman  Perkongsian Dari Anak Beliau..

Mak saya dah 13 tahun Mengidap KENCING MANIS & DARAH TINGGI pula 
Selama 16 tahun..

Bacaan BP : 204/100 dan 190/100 tk pernah turun 

Bacaa Gula dalam darah : 19, 13 dan 14.

Setelah 2 minggu bersama BIO VELOCITY SLEEP MATE ( BP ) 
Turun kepada 169/70 dan bacaan gula pada 9.7
Mak happy bagtau seabb Sebelum ini TAK PERNAH 
merasa ( BP ) Stabil dan bacaan gula dlm darah turun.

Alhamdulillah...
Tq Allah , BIO VELOCITY Perantaraannya..
memang teruja bila mak citer semua dah stabil...sampai adik saya Hairani Othman 
terus jer beli guna , Hanya 4 hari kencing manis dia pun turun.
 
 

Dapatkan BIO VELOCITY™ Sekarang

 Sementara Stok Masih Ada!


 

HARGA BIO VELOCITY SLEEPMATE 

BVSM !!!


Harga Pasaran  

BIO VELOCITY SLEEPMATE 

BVSM Hanya SERENDAH RM1,488 shj..


                        PROMOSI 2017 !!


PERCUMA VCD 1001 Testimoni Selimut 

Ajaib BIO VELOCITY SLEEPMATE™



BELI SEKARANG UNTUK DAPATKAN 


PULANGAN REBET SEBANYAK RM140 !!!




CARA BAYARAN BIO VELOCITY 


SLEEPMATE BVSM


 


APA ITU BIO VELOCITY SLEEPMATE

Jom dapatkan tidur yang berkualiti!!

Tidur yang berkualiti  dan lena akan mempengaruhi aktiviti seharian anda secara fizikal,

 mental , emosi dan fisiologi.
ADAKAH TIDUR PENTING BAGI ANDA





PROSES YANG BERLAKU SEMASA ANDA TIDUR








TEKNOLOGI TERKINI BIO VELOCITY SLEEPMATE (BVSM)



CARA PENGHASILAN BIO VELOCITY SLEEPMATE  (BVSM)


Disuntik/disembur garam Laut Dalam
Didedahkan pada cahaya matahari selama sebulan pada waktu pagi sahaja sebab
masa ni ada unsur istimewa pada cahaya matahari untuk kesihatan.

Gabungan teknologi dari Kajian selama 20 tahun, hasil kajian saintis Jerman, garam laut
dalam dari Korea dan di kilangkan di Malaysia.

KENAPA GARAM BULUH SEBAGAI BAHAN KANDUNGAN DALAM BIO VELOCITY SLEEPMATE (BVSM)

Rawatan garam sudah lama di amalkan di blok Soviet dan Eropah timur dan negeri China.
Garam juga mainkan peranan penting dalam perubatan Islam dan gangguan makhluk

halus serta penawar racun.
 Di adun dalam bentuk Bio Velocity dengan kelajuan gelombang yang berupaya menembusi
badan manusia, bergetar dan bertindak dengan molekul air dalam badan, ikatan air terputus
terbebas tenaga dalam bentuk haba dan menghasilkan oksigen.
Bila haba di bebaskan ia melarutkan kolestrol yg tersumbat di salur darah juga larutkan
darah beku di arteri jantung dan otak, darah lancar seluruh badan.



Bila darah lancar semua masalah kesihatan akan kembali dgn izinNya, hormon seimbang,


pembaharuan sel berlaku sebab tu kita boleh jadi semakin sihat dan awet muda.

KENAPA TENAGA MATAHARI DAN GARAM NI DIPROSES PADA BVSM ?
● Sebab masa tidurlah renewal sel berlaku, tetapi hanya dengan tidur yang lena.
 ● BVSM membantu untuk dapatkan 'deep sleep' tanpa gangguan supaya segala proses
 penyembuhan berlaku dengan maksima yg mungkin
 ● Otak dapat berehat dari sebarang emosi, interaksi dan membuat keputusan
 ● Tidur yang lena dengan sleepmate akan pulihkan aura, tenaga dan juga jiwa yang tenang

KEISTIMEWAAN BIO VELOCITY SLEEPMATE BVSM DENGAN TENAGA SOLAR

KELEBIHAN BIO VELOCITY SLEEPMATE BVSM


KEGUNAAN BIO VELOCITY SLEEPMATE BVSM





CARA PEMASANGAN BIO VELOCITY SLEEPMATE



Bukakan dan letakkan BV Sleep Mate di atas tilam. 
 Letakkan empat tali elastik ini di setiap sudut tilam.


KESAN PENGGUNAAN BIO VELOCITY SLEEPMATE






SIJIL IMBASAN RADIASI BIO VELOCITY SLEEPMATE BVSM


 TESTIMONI BIO VELOCITY SLEEPMATE BVSM


TESTIMONI BIOVELOCITY 1:

TESTIMONI BIO VELOCITY 2: 

TESTIMONI BIOVELOCITY  3 :




TESTIMONI BIO VELOCITY 4:


TESTIMONI BIO VELOCITY  5:





TESTIMONI BIO VELOCITY 6:





HARGA BIO VELOCITY SLEEPMATE BVSM

Harga Bio Velocity Sleepmate untuk 1 set RM1288

TETAPI

Harga ini hanya sah sehingga Bulan Februari 2015. Bermula 1 Mac 2015, harga

tersebut akan meningkat sebanyak RM200 dan menjadi RM1488...

So dapatkan Bio Velocity Sleepmate ini pada bulan ini untuk penjimatan yang lebih .

Dan semestinya anda tahu keistimewaan Bio Velocity Sleepmate

 ( BVSM ) ni. Mungkin ada segelintir di luar sana menganggap mahal harga yang

  diletakkan ke atas sekeping tilam yang nipis itu.. 

Tetapi anda pun tahu bagaimana keistimewaan BVSM ini.. RM 1288 hanya untuk sekali

 seumur hidup.. Malah untuk rawatan di hospital sekali pun , boleh mencecah ribuan

ringgit.. Yang penting kita berusaha untuk menjalani kehidupan ke arah yang lebih sihat

agar dapat meluangkan lebih banyak masa bersama keluarga.


PROMOSI BIO VELOCITY SLEEPMATE




Special for Johorian, Bio Velocity Sleep Mate at good price. Murah dan berbaloi

 sebab lots of free gift will be given to your on your purchased! Promosi
 Biovelocity pada harga murah masih is still ongoing until 28th February,
2015.

So, untuk menjimatkan kita kira purata je. (RM1288 x 3) + RM300 kemudian


bahagi 4 orang. So seorang boleh bayar RM1041 sahaja.


JIMAT KAN?
CARA ORDER




APA ITU BIOVELOCITY SLEEPMATE?





Jom dapatkan tidur yang berkualiti!!

Tidur yang berkualiti  dan lena akan mempengaruhi aktiviti seharian anda secara fizikal, mental , emosi dan fisiologi.


APA YANG ANDA LALUI SETIAP HARI??

APAKAH AKTIVITI HARIAN ANDA MEMPENGARUHI KESIHATAN ANDA?
JOM LIHAT SATU PERSATU!!


BAGAIMANA KITA MEMBAHAGIKAN MASA HARIAN DENGAN CARA HIDUP ZAMAN INI?

ADAKAH TIDUR PENTING BAGI ANDA?

JOM LIHAT PROSES YANG BERLAKU SEMASA ANDA TIDUR !!




APA YANG ANDA PERLU TAHU MENGENAI TEKNOLOGI BIOVELOCITY?





EKSPERIMEN BIO VELOCITY SLEEPMATE 

Ujian klinikal menunjukkan terdapat peningkatan tahap tenaga ke atas subjek yang signifikan selepas menggunakan BV Sleep Mate.

(1) Eksperimen ke atas manusia



(2) Eksperimen ke atas air pili




(3) Eksperimen ke atas tumbuhan






TINDAK BALAS BIOVELOCITY TERHADAP MANUSIA




KEISTIMEWAAN BIO VELOCITY SLEEPMATE DENGAN TENAGA SOLAR


 MANFAAT LAIN BIO VELOCITY SLEEPMATE?

ADAKAH ANDA MENGALAMI MASALAH SEPERTI BERIKUT?





JOM TENGOK DEMO BIO VELOCITY SLEEPMATE


LIVE TESTIMONI 


CARA PENJAGAAN



SAIZ DAN CARA PEMASANGAN





Bukakan dan letakkan BV Sleep Mate di atas tilam. 

Letakkan empat tali elastik ini di setiap sudut tilam.


KESAN:






Untuk maklumat lanjut , boleh hubungi:
Shuha
norashuhahashim@gmail.com

TESTIMONI BIO VELOCITY SLEEPMATE


Perkongsian 1:



Perkongsian 2:


                         

Perkongsian 3:

                    

                     
Perkongsian 4:

                   

Perkongsian 5:


               
Perkongsian 6:

                         

Perkongsian 7:

                                             

                            

                             
Perkongsian 8:

                       

                          

                       

                     

                 
UNTUK KETERANGAN LANJUT
SHUHA
017-7216362

PROMOSI BIOVELOCITY SLEEPMATE


Mega sale Biovelocity sleepmate dah datang.. Promosi bermula 16 NOVEMBER  2013 sehingga 31 JANUARI 2014.

APA YANG BEST SANGAT PROMOSI  NI??

Beli 3 unit BVSM dengan harga normal dan untuk pembelian yang keempat anda hanya perlu tambah RM 300 sahaja. Nampak tak betapa jimat nya kalau beli secara pukal macam tu..

Boleh share beli secara pukal dengan family, saudara mara, kawan- kawan . Jom kita kira berapa banyak yang anda jimat jika beli secara 3+1 ni..

Jika beli dengan harga normal:

1 set BVSM = RM 1288
      4 set BVSM = RM 1288 x 4
                    = RM 5152

Jika anda beli pukal dengan harga promosi :

              1 set BVSM             = RM 1288 
3 set BVSM harga normal     = RM 1288 X 3 = RM3864                                                        +                                1 set BVSM harga promosi    =  RM300          = RM 300
TOTAL                                                             = RM4164

Anda share beli dengan famili / kawan kawan lain . So berapa yang anda kena bayar SEORANG?

RM 4164/ 4   = RM 1041 Seorang 
                        Jimat sebanyak = RM 247

RM 247 tu banyak tu . Boleh beli pampers anak, isi minyak kereta or tol. 
So, fikir dan renung- renungkan...

Dan semestinya anda tahu keistimewaan BIovelocity Sleepmate
 ( BVSM ) ni.. Mungkin ada segelintir di luar sana menganggap mahal harga yang  diletakkan ke atas sekeping tilam yang nipis itu.. 

Tetapi anda pun tahu bagaimana keistimewaan BVSM ini.. RM 1288 hanya untuk sekali seumur hidup.. Malah untuk rawatan di hospital sekali pun , boleh mencecah ribuan ringgit.. Yang penting kita berusaha untuk menjalani kehidupan ke arah yang lebih sihat agar dapat meluangkan lebih banyak masa bersama keluarga.


Ops, just want to notified to all, dapatkan Majalah Mingguan Wanita edisi 8-14 November di mana cover depan dia adalah artis Diana Amir & Husband . Di dalamnya terdapat artikel tentang Biovelocity sleepmate. Fakta menarik tu.




Untuk keterangan lanjut, boleh hubungi

Shuha





















No comments:

Post a Comment